پرورش قرقاول سعیدمارکت

آموزش صفر تا صد پرورش قرقاول

پرورش قرقاول سعیدمارکت

آموزش صفر تا صد پرورش قرقاول

  • ۰
  • ۰

شما به راحتی می توانید وارد وبسایت سعیدمارکت بشوید و کلی اطلاعات راجب قرقاول بدست آورید. شما با 5 الی 6 میلیون می توانید استارت پرورش قرقاول را بزنید و سالانه بالای 100 میلیون کسب کنید.


درآمد پرورش قرقاول پاکستانی ، آمریکایی و هلندی:

درآمد پرورش قرقاول بسیار عالی می باشد و جز شغل هایی می باشد. که هنوز اشباع نشده است و شما با کمی تلاش می توانید بازار منطقه را بدست آورید. در واقع قرقاول پرنده ای هست که هزینه پرورش فوق العاده پایین و سود بالایی دارد. و شما به راحتی می توانید درآمدهای میلیونی از پرورش قرقاول بدست آورید. سعید مارکت تا آخر راه همراه شما خواهد بود.

درآمد پرورش قرقاول
درآمد پرورش قرقاول

توجیح اقتصادی پرورش قرقاول در سال 98:

اگر شما کار پرورش قرقاول را در وسعت کم بخواهید شروع کنید. هزینه های پرورش قرقاول و درآمد پرورش قرقاول شما به شرح ذیل می باشد:

شما فرض کنید در ابتدا 100 عدد جوجه قرقاول یک روزه تهیه می کنید که با احتساب دونه ای 13 هزار تومن میشه 1300000 هزار تومن.

خب شما هزینه غذایی که باید تا زمان تخمگذاری به این جوجه ها بدید با احتساب هر جوجه 10 کیلو و خوراک کیلویی 4000هزار تومن ، برای صدتا میشه 4میلیون تومن.


برای خواندان ادامه مقاله بر روی درآمد پرورش قرقاول کلیک نمایید.

  • ۹۸/۰۴/۱۷
  • سعید نوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی